Elite Teeworlds  Forum Index

Elite Teeworlds
Teeworlds Instagib Clan

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Sorry

Post new topic   Reply to topic    Elite Teeworlds Forum Index -> Elite - Extern -> News
Previous topic :: Next topic  
Author Message
Drölf
Member
Member

Masculin
Point(s): 1,120
Points Average: 16.72

PostPosted: Fri 18 Apr - 17:44 (2014)    Post subject: Sorry Reply with quote

Sorry Leute aber nach langem Überlegen habe ich mich entschieden den Clan zu verlassen
.

...Spaß 
 den Clan gibs ja eh nicht mehr das hier wird wahrscheinlich auch sowieso niemand sehen
.
Schade eigentlich. Ich weiß zwar nicht was alles in den letzten 2 Jahren passiert ist während ich inaktiv war (sry), so dass jetzt sogar deluxe weg ist, aber mir hat die Zeit in elite immer sehr gefallen 
. Clans sind halt nicht für die ewigkeit gemacht und halten besonders nicht wenn keiner aktiv ist 
.

Naja vielleicht seh ich einige von euch ja mal ingame 
.

Back to top

PostPosted: Fri 18 Apr - 17:44 (2014)    Post subject: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Elite Teeworlds Forum Index -> Elite - Extern -> News All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  

Index | Administration Panel | Create free forum | Free support forum | Free forums directory | Report a violation | Conditions générales d'utilisation